دسته‌بندی نشده

چرا استفاده از بطری های آب یکبار مصرف خطرناک است؟

اگر در هفته بیش از 2 بار از آب معدنی استفاده می کنید خواندن این مطلب کوتاه را از دست ندهید.

بسیاری از ما هنگامی که در مسافرت یا مکانی که احتمال میدهیم آب لوله کشی ممکن است ناخالصی داشته باشد، ترجیح می دهیم که از آب معدنی استفاده کنیم. یا هنگامی که بیرون از منزل برای کار یا تفریح و یا ورزش می رویم بجای قمقمه های ورزشی از بطری های یکبار مصرف آب معدنی استفاده میکنیم.

جالب است بدانید مقدار ضرر این بطری ها حتی برای یکبار استفاده هم جبران پذیر نیست و مواد شیمیایی درون پلاستیک(BPA) در صورت نگهداری نادرست، مثل ماندن جلوی نور آفتاب به راحتی وارد آب شده و ضرر های مرگباری را برای بدن ما بوجود می آورد.

اولین بار که تصویر بالا را با دقت دیدم مانند خیلی از شما یک ماشین حساب برداشتم و قیمت یک آب معدنی کوچک(4000 تومان) را در تعداد روزهای سال(365 روز) ضرب کردم و عدد 1،460،000 تومان رو به دست آوردم!! باور کردنی نبود. با هزینه هر روز یک آب معدنی کوچک در هر سال می توانستم سه تا قمقمه اکریلیکی بسیار مرغوب بخرم. که هم BPA نداشت و سرطانزا نبود، هم میشد آنرا در فریزر و ماکروفر گذاشت و انواع نوشیدنی را بدون تغییر رنگ و طعم در آن نگه داشت و نوشید؛ و هم هر روز یک بطری جدید را به زباله های طبیعت اضافه نمیکردم.

پیشنهاد جینگیل پینگیل به شما، بجای استفاده از بطری های یکبار مصرف آب معدنی، استفاده از فلاسک و قمقمه های بدون BPA در مسافرت، تفریح و ورزش روزانه است که علاوه بر سلامت خودتان به سلامت محیط زیست و صد البته به سلامت جیبتان هم کمک می کند!!

چرا؟ چون بطری های اکریلیکی که از جینگیل پینگیل تهیه میکنید مادام برای شما مثل روز اول کار می کنند و بدون اینکه بو بگیرند یا طعم نوشیدنی را تغییر دهند باعث می شوند که هزینه های روزانه شما برای آب معدنی های مضر حذف شود.

شعار همیشگی فروشگاه جینگیل پینگیل: بهترین ها را از ما بخواهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *